fbpx

Blog

Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o marketingu

SEMSocial mediaStrategia

Storytelling jako narzędzie employer brandingu

Choć słowa „ogłaszanie” i „opowiadanie” zaczynają i kończą się tak samo, różnią się w swym znaczeniu bardzo istotnie. A zrozumienie tej różnicy to pierwszy krok do zaplanowania i realizacji dobrego employer brandingu. Chcesz budować i rozwijać swoją markę pracodawcy? Podpowiadamy, jak przeprowadzić w tej sferze historyczną – dosłownie i w przenośni – zmianę. Czy „storytelling” […]

Rekrutacja, HR

Język korzyści w pracy rekrutera

Według przeprowadzonego przez LinkedIn badania, dla szukających pracy kandydatów kluczowe są kolejno: wynagrodzenie, wymagane kwalifikacje, zakres obowiązków, cele do zrealizowania, kultura organizacji. Punkt pierwszy wcale nie ogranicza się do konkretnej kwoty – choć jest to oczywiście element podstawowy. Ale pojęcie wynagrodzenia obejmuje też inne profity, na jakie może liczyć kandydat zatrudniający się w danej firmie. […]

SEMSocial media

(Pin)teresująca reklama: kiedy warto wykorzystać marketingowy potencjał Pinte...

Marzy ci się, by Twój produkt lub usługa zafascynowały kogoś tak bardzo, że przypnie sobie plakat z nimi nad łóżkiem? Jeśli nie produkujesz super samochodów lub nie jesteś Toskanią – może być ciężko. Ale głowa do góry: media społecznościowe już czekają na Twoją kampanię e-commerce, a wśród nich – Pinterest, będący drogą do wirtualnych tablic […]

Reklamy onlineStrategia

Reklama aplikacji w Google Ads – co o niej wiemy?

Nikt już nie pyta, czy warto inwestować w aplikacje mobilne – odpowiedź jest oczywista. W samym tylko roku 2021 wartość tego rynku wzrosła aż o 25%, a użytkownicy wydali ponad 135 mld dolarów. Aplikacje są wygodniejsze, kompatybilne ze smartfonami, a zakupy w nich – szybkie i proste. Nic dziwnego, że najpopularniejsze przynoszą dzienne zyski rzędu […]

Social mediaPublic relationsStrategia

Marketing konwersacyjny – co to jest i jak go wykorzystać?

Wyobraź sobie, że wchodzisz do sklepu. Szukasz butów do biegania, ale dopiero zaczynasz przygodę ze sportem. Nie wiesz, jaki masz rodzaj stopy, który model butów będzie dla niej odpowiedni, i czy lepsza będzie firma X czy Y. Duży wybór przytłacza. Szukasz wzrokiem sprzedawcy – i w końcu znajdujesz, ale ten jest zajęty swoimi sprawami. Gdy […]

Social mediaReklamy onlineStrategia

Marketing cyfrowy dla branży retail

Marketing cyfrowy wyróżnia się szeroką gamą działań w mediach społecznościowych, bazach mailingowych oraz optymalizacją treści (również pod kątem SEO). Wyzwania i trendy branży retail napędzają jego postęp, co ma bezpośredni wpływ na osiąganie korzyści finansowych poszczególnych podmiotów. Pandemia COVID-19 wywróciła handel do góry nogami, przynosząc innowacje technologiczne. Nowe możliwości reklamowe świadczą o tym, że branża […]

SEMReklamy onlineStrategia

Wpływ pogody na leady i sprzedaż

Sprzedaż, ruch na stronie, generowanie leadów – nie od dziś wiemy, że na wyniki osiągane w tym zakresie wpływa wiele czynników. Ale czy ktokolwiek wpadłby na to, że jednym z nich jest… pogoda? A jej znaczenie wcale nie jest marginalne. Nikogo nie dziwi, że w czasie deszczu wzrasta sprzedaż parasoli i odzieży przeciwdeszczowej, a większą […]

SEMReklamy onlineStrategia

SKAG – skomplikowany proces czy szansa na sukces w sieci wyszukiwania?

Jaki jest najczęściej wybierany typ kampanii w Google Ads? – ta w sieci wyszukiwania. Stosunkowo prosta do utworzenia, niewymagająca dodatkowych zasobów. Oczywiście, oprócz znakomitej pracy online’owców i copywriterów. 😉 Ustawienie podstawowej formy reklamy w sieci wyszukiwania nie jest skomplikowane. Istnieje jednak wiele dodatkowych opcji, ustawień lub nawet strategii, które mają na celu zwiększenie wyników. Mowa […]

Social media

Nostalgia na Tik Toku – o co chodzi z Adult Swim?

Trendy na Tik Toku zmieniają się w mgnieniu oka, a do tego jest ich tyle, że nawet najbardziej zaangażowani użytkownicy nie są w stanie poznać wszystkich. To, co nie zmienia się nigdy, to tęsknota za tym, co minęło. Jak użytkownicy TikToka wykorzystali nostalgiczny trend #adultswim i o co w ogóle chodzi z tym [as]? Podobno […]

Grafika

Treść jest królem, a typografia koroną

Każda firma dba o jakościowy content. Jednak wartość treści to nie tylko ich merytoryka. Zyskują one znaczenie dopiero, kiedy w odpowiedni sposób dotrą do odbiorcy i zostaną przez niego zapamiętane. Bo czy bez korony poznasz króla? Typografia jest często niedocenianym elementem grafik czy artykułów. Jej rangę potwierdzają badania naukowe, które rozpoczęto już w połowie XIX wieku. Ze słownika typografa Aby […]