fbpx

Blog

Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o marketingu

Strategia

Okazje do działań marketingowych: które są najlepsze w twojej branży?

Juliański, gregoriański, chiński, muzułmański, majów czy Rewolucji Francuskiej… Na świecie funkcjonuje bądź funkcjonowało wiele kalendarzy. Dla biznesu żaden nie jest jednak tak ważny, jak kalendarz marketingowy. Poznanie jego układu i wynikających z tego szans to jeden z kluczy do odniesienia sukcesu w wielu branżach. Jakich konkretnie? Przedstawiamy kilka przykładów, które pomogą ci przygotować się do […]

Strategia

Wybierasz agencję marketingową? Sprawdź tych 10 punktów, na które musisz zw...

„Panta rhei” – wszystko płynie. Zwłaszcza w marketingu, gdzie trendy i narzędzia potrafią zmieniać się niczym w kalejdoskopie. Jak w takiej sytuacji wybrać agencję, by na współpracy z nią nie „popłynąć”, ale umiejętnie surfować? Przedstawiamy 10-punktową check-listę, z której warto skorzystać w trakcie podejmowania decyzji o wyborze marketingowego partnera. Powodów, by zatrudnić agencję marketingową może […]

Social mediaStrategia

Profil firmowy na LinkedIn – to ma sens, ale…

Działasz w biznesie – jesteś na LinkedIn. To coraz powszechniejsza prawidłowość, dotycząca nie tylko osób, ale również organizacji. Dlatego największy na świecie portal social media dla profesjonalistów stale rośnie. Profile firmowe bywają jego ważnym elementem – i słowo „bywają” jest tu jak najbardziej na miejscu. W morzu różnej maści kont nie jest bowiem łatwo wyłowić […]

Social mediaPublic relations

Personal branding like a boss, czyli dlaczego jako szef musisz zadbać o swój w...

Na twoim biurku stoi już kubek z napisem „najlepszy szef na świecie”? Jeśli tak – o „boss brandingu” wiesz już wszystko. A mówiąc poważnie – lepiej napełnij go kawą i przeczytaj, dlaczego taki kubek może nie wystarczyć w budowaniu twojego profesjonalnego wizerunku. „Marka osobista to to, co ludzie o tobie mówią, gdy wychodzisz z pokoju”. […]

Rekrutacja, HRStrategia

Marketing rekrutacyjny: jak robić to skutecznie?

Jeśli nie jesteś producentem łóżek wodnych lub renomowanej szkockiej whisky szukającym testerów swoich wyrobów, prawdopodobnie musisz zainwestować czas i pieniądze we własny marketing rekrutacyjny. Twoi przyszli pracownicy jeszcze nie wiedzą, dlaczego warto u Ciebie pracować? Na szczęście Ty po lekturze tego wpisu zaplanujesz, jak skutecznie ich do tego przekonać. Według ogólnej definicji, marketing rekrutacyjny to […]

SEMSocial mediaStrategia

Storytelling jako narzędzie employer brandingu

Choć słowa „ogłaszanie” i „opowiadanie” zaczynają i kończą się tak samo, różnią się w swym znaczeniu bardzo istotnie. A zrozumienie tej różnicy to pierwszy krok do zaplanowania i realizacji dobrego employer brandingu. Chcesz budować i rozwijać swoją markę pracodawcy? Podpowiadamy, jak przeprowadzić w tej sferze historyczną – dosłownie i w przenośni – zmianę. Czy „storytelling” […]

Rekrutacja, HR

Język korzyści w pracy rekrutera

Według przeprowadzonego przez LinkedIn badania, dla szukających pracy kandydatów kluczowe są kolejno: wynagrodzenie, wymagane kwalifikacje, zakres obowiązków, cele do zrealizowania, kultura organizacji. Punkt pierwszy wcale nie ogranicza się do konkretnej kwoty – choć jest to oczywiście element podstawowy. Ale pojęcie wynagrodzenia obejmuje też inne profity, na jakie może liczyć kandydat zatrudniający się w danej firmie. […]

SEMSocial media

(Pin)teresująca reklama: kiedy warto wykorzystać marketingowy potencjał Pinte...

Marzy ci się, by Twój produkt lub usługa zafascynowały kogoś tak bardzo, że przypnie sobie plakat z nimi nad łóżkiem? Jeśli nie produkujesz super samochodów lub nie jesteś Toskanią – może być ciężko. Ale głowa do góry: media społecznościowe już czekają na Twoją kampanię e-commerce, a wśród nich – Pinterest, będący drogą do wirtualnych tablic […]

Reklamy onlineStrategia

Reklama aplikacji w Google Ads – co o niej wiemy?

Nikt już nie pyta, czy warto inwestować w aplikacje mobilne – odpowiedź jest oczywista. W samym tylko roku 2021 wartość tego rynku wzrosła aż o 25%, a użytkownicy wydali ponad 135 mld dolarów. Aplikacje są wygodniejsze, kompatybilne ze smartfonami, a zakupy w nich – szybkie i proste. Nic dziwnego, że najpopularniejsze przynoszą dzienne zyski rzędu […]