fbpx

Blog

Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o marketingu

Wybierz interesującą Cię kategorię

SEMReklamy onlineStrategia

SKAG – skomplikowany proces czy szansa na sukces w sieci wyszukiwania?

Jaki jest najczęściej wybierany typ kampanii w Google Ads? – ta w sieci wyszukiwania. Stosunkowo prosta do utworzenia, niewymagająca dodatkowych zasobów. Oczywiście, oprócz znakomitej pracy online’owców i copywriterów. 😉 Ustawienie podstawowej formy reklamy w sieci wyszukiwania nie jest skomplikowane. Istnieje jednak wiele dodatkowych opcji, ustawień lub nawet strategii, które mają na celu zwiększenie wyników. Mowa […]

Social media

Nostalgia na Tik Toku – o co chodzi z Adult Swim?

Trendy na Tik Toku zmieniają się w mgnieniu oka, a do tego jest ich tyle, że nawet najbardziej zaangażowani użytkownicy nie są w stanie poznać wszystkich. To, co nie zmienia się nigdy, to tęsknota za tym, co minęło. Jak użytkownicy TikToka wykorzystali nostalgiczny trend #adultswim i o co w ogóle chodzi z tym [as]? Podobno […]

Grafika

Treść jest królem, a typografia koroną

Każda firma dba o jakościowy content. Jednak wartość treści to nie tylko ich merytoryka. Zyskują one znaczenie dopiero, kiedy w odpowiedni sposób dotrą do odbiorcy i zostaną przez niego zapamiętane. Bo czy bez korony poznasz króla? Typografia jest często niedocenianym elementem grafik czy artykułów. Jej rangę potwierdzają badania naukowe, które rozpoczęto już w połowie XIX wieku. Ze słownika typografa Aby […]

Reklamy online

Tylko 2 kliknięcia dzielą Cię od nowego Klienta – kampanie Lead Ads w Faceb...

W dobie coraz szybciej funkcjonującego świata, czas jest na wagę złota. Każdy chce załatwiać swoje sprawy ekspresowo i skutecznie, bez wychodzenia z domu, a najlepiej za pomocą komputera czy telefonu. Podobnie jest z firmami, które w obliczu zaciętej konkurencji, stawiają na błyskawiczną i perfekcyjną obsługę klienta. Właśnie dlatego powstały Lead Adsy, czyli kampanie, których celem […]

Reklamy onlineStrategia

Czy remarketing jest zawsze skuteczny?

Wydaje się, że osoby, które miały już pierwszy kontakt z naszą marką, to grupa, którą najłatwiej zachęcić do skorzystania z usługi lub zakupu produktu. Przecież same weszły w interakcje z naszą reklamą, odwiedziły stronę czy wykazały aktywność na fanpage’u. Jednak czy na pewno? Niski koszt, duży zysk Zazwyczaj kampanie remarketingowe charakteryzuje wysoki CTR oraz współczynnik […]

Reklamy onlineStrategia

Pozyskiwanie leadów dzięki Facebook Ads w branży deweloperskiej

Nieruchomości to branża dość specyficzna, jak chodzi o marketing. Trudno jest wskazać jednoznaczne schematy działań czy uniwersalne rady na temat prowadzenia działań promocyjnych. Każda z inwestycji wymaga indywidualnego spojrzenia, choć cel zwykle jest jeden: zwiększenie sprzedaży mieszkań lub apartamentów. Dzięki digitalizacji, która stale zmienia otaczający nas świat, promocja nowych inwestycji deweloperskich odbywa się głównie online. […]

Strony WWWReklamy online
xomedia-core-web-vitals

Czym są „Core Web Vitals”?

Core Web Vitals to zdefiniowane przez Google czynniki, które mają na celu wymusić wśród developerów tworzenie przyjaznych wizualnie i zoptymalizowanych technicznie stron internetowych. Utrzymanie tych czynników w określonych wartościach przyczyni się do wygody korzystania ze strony internetowej przez użytkownika. Zastanawiając się nad czynnikami wpływającymi na zadowolenie z użytkowania strony, pierwsze co przychodzi na myśl, to […]

Public relationsStrategia

Generacja silver – marketingowy problem czy wyzwanie?

Trend starzejącego się społeczeństwa silnie zdominował Europę. Analizując tendencje konsumenckie, zarówno minionych, jak i nadchodzących lat, widać znaczny rozwój grupy 50+ w środowisku online (w porównaniu do innych grup wiekowych). Polskie społeczeństwo starzeje się najszybciej na kontynencie – co trzeci mieszkaniec naszego kraju przekroczył pięćdziesiąty rok życia. Długowieczność to współczesna norma, która zaczyna kształtować srebrną […]

Strategia

Ekologiczna odpowiedzialność biznesu jako element strategii marketingowych w s...

Statystyki opublikowane przez organy Unii Europejskiej jasno wskazują, że za około 30% europejskiej emisji dwutlenku węgla odpowiada transport, z czego aż 72% CO2 generuje transport drogowy. Mając na uwadze coraz większą degradację środowiska naturalnego branża automotive w swoich planach rozwoju zmuszona jest uwzględniać działania z zakresu ECSR, czyli ekologicznej odpowiedzialności biznesu. Trend ten stał się […]