fbpx

Kuźnia Jawor

Kuźnia Jawor od ponad 40 lat realizuje produkty stalowe dla Klientów z sektora budowlanego, hutniczego i automotive z 14 krajów Europy. Na tle konkurencji wyróżnia się bogatą ofertą obróbki stali, zautomatyzowanymi laboratoriami oraz wysoko wykfalifikowanymi pracownikami.

Do naszych zdań należało realizacja kampanii rekrutacyjnej online na stanowiska przemysłowe oraz przygotowanie materiałów rekrutacyjnych offline.

kampania rekrutacyjna / Lead Ads / copywriting / social media

Podczas realizacji kampanii „Pracuj w Kuźni Jawor” postawiliśmy na doświadczenie przedsiębiorstwa, benefity z pracy w sektorze przemysłowym oraz możliwości rozwoju na poszczególnych stanowiskach. Komunikaty o stabilnej pracy dopełniliśmy ponad 4-miesięcznymi reklamami Facebook Lead.

Na początek

reklamy na Facebooku

Facebook jest platformą, którą najczęściej odwiedzają użytkownicy poszukujący pracy (deklasuje tym samym nawet LinkedIn). Kampanie prowadziliśmy lokalnie – w Jaworze oraz w najbliższych miejscowościach.

Zgłoszenia

do kandydatów

Nasza wypracowana i konsekwentnie realizowana strategia działań oraz wykorzystywanie narzędzi reklamowych dostępnych na Facebooku przyczyniły się do znaczącego wzrostu zaangażowania wokół marki Kuźnia Jawor i doprowadziły do pozyskania 232 zgłoszeń na stanowiska pracy.

Efekty

działań

Kampanię zakończyliśmy w grudniu 2021 roku. Wielu specjalistów do spraw rekrutacji opisuje ten okres jako niekorzystny dla nowych projektów rekrutacyjnych. Jednak dzięki optymalizacji kampanii udało się nam pozyskać najwięcej zgłoszeń w porównaniu do innych okresów – o 20% więcej niż w poprzednim miesiącu, a średni koszt kontaktu spadł o ponad 40%.

Kampania widoczna była głównie w kanałach zewnętrznych i cyfrowych, m.in. na Facebooku, a także w wybranych punktach Jawora (woj. dolnośląskie). W ramach swoich działań przygotowaliśmy materiały rekrutacyjne BTL oraz przejęliśmy pełną moderację reklam w sieci.