fbpx

Invent

Invent od 2005 roku świadczy usługi w zakresie inwentaryzacji dla handlu, logistyki i produkcji na terenie Polski oraz za granicą, między innymi w Niemczech, Czechach, Austrii, Francji, Luksemburgu, Albanii i we Włoszech.

Naszym zadaniem jest kompleksowy outsourcing działań marketingowych prowadzonych dla pracowników wewnętrznych oraz Kandydatów do pracy tymczasowej.

strategia marki, promocji, komunikacji / consulting / analizy / audyt

Stałe mierzenie interakcji oraz realizacja targetu są naszymi głównymi celami. INVENT jako potentat na europejskim rynku inwentaryzacji musi koniecznie trafić do grup odbiorców i sprawnie przeprowadzać procesy rekrutacji.

Zapewniliśmy INVENT'owi rozbudowany portal pracownika - od treści przez projekt graficzny, aż po w pełni funkcjonalne wdrożenie programistyczne.

Redesign strony internetowej był jednym z głównych filarów strategii. Spójny interfejs oraz zrozumienie problemów użytkowników były podstawami do rozpoczęcia zmian. INVENT otrzymał od nas stronę z możliwościami ciągłej optymalizacji pod kątem zwiększenia konwersji.

Rozpoznawalność i transparentny wizerunek stanowi dla INVENT'u podstawę rozwoju. Ich proces rebrandingu i wdrożenia nowej identyfikacji wizualnej zrealizowaliśmy krok po kroku. Zależało nam na stworzeniu brandu z przemyślaną identyfikacją i nowoczesnym odbiorem.

Kampanie reklamowo-sprzedażowe realizujemy na różnorodnych platformach reklamowych. Dla INVENT'u reklamy Google Ads stały się najskuteczniejszą metodą sprzedaży usług. Dzięki rozbudowanym możliwością targetowania reklam, docieramy do oczekiwanych grup odbiorców.

Plan wdrożenia kampanii obejmował mierzenie kluczowe zdarzeń: zgłoszenia na wybrane oferty pracy, rejestracje na portalu pracownika, wydatki na działania reklamowe oraz liczbę podpisanych umów.

Konfiguracje specjalistów z XO MEDIA pozwoliły nam mierzyć skuteczność kampanii, a przede wszystkim przechodzić do kolejnych działań w ramach przyjętych strategii.