fbpx

Hasco-Lek

Statystycznie, każdy Polak ma w swojej apteczce produkt Hasco-Lek. Nic dziwnego – każdego roku ten producent dostarcza na rynek ponad 48 mln opakowań leków, suplementów diety, kosmetyków oraz innych wyrobów medycznych. A co, gdy to do Hasco-Lek trzeba było coś dostarczyć – a konkretnie jak najwięcej osób zainteresowanych prowadzoną przez firmę rekrutacją?

Lekarstwo na brak pracowników

Hasco-Lek potrzebowało około 100 specjalistów do obsługi maszyn produkcyjnych w swoich zakładach we Wrocławiu i sąsiadujących z nim Siechnicach. Co istotne, poszukiwane były osoby z doświadczeniem. W końcu produkcja leków to proces wymagający nie tylko zaawansowanych technologii, ale też zaangażowania osób, które potrafią z niej korzystać.

Cyfrowa kuracja

Jakie leki umieściliśmy na recepcie dla Hasco-Lek? Przede wszystkim – kampanie Google Ads oraz Facebook Ads. W trakcie terapii najskuteczniejsze okazały się te drugie, a konkretnie – tworzone przez nas reklamy wykorzystujące Formularze Facebooka. Jak wygląda to na przykładzie liczb?

Skuteczność: 300%

Z powyższych liczb wynika jeszcze jedna istotna informacja: pierwotne założenia dla 3-miesięcznej kampanii udało nam się zrealizować… w 1 miesiąc. Do Klienta spłynęła tak duża liczba zgłoszeń, że dział HR nie nadążał z kontaktowaniem się z kandydatami. Taki sukces osiągnęliśmy dzięki ciągłej optymalizacji kampanii – w jej trakcie dowiedzieliśmy się, że m.in.: