fbpx

Smallthings: rebranding - stworzenie nowej identyfikacji wizualnej

Gdy jako firma przygotowujesz się do ważnej, biznesowej podróży, musisz zadbać o odpowiedni, dopasowany do okoliczności strój – czyli firmową identyfikację wizualną. A gdy celem tej podróży jest podbicie świata z nową technologią – wtedy twój strój musi być naprawdę najwyższej jakości. Czytaj: stworzony przez specjalistów XO Media 🙂

Dobrze wiedzieli o tym w firmie SMALLTHINGS, dla której rok 2023 stał się przełomowym za sprawą nowego etapu promocji współtworzonej przez nich technologii IMT (Innovative Microwave Technology). Wykorzystuje ona mikrofale do neutralizacji i utylizacji odpadów oraz oczyszczania spalin i uciążliwych odorów. Gdy dodać do tego wydzielaną w tych procesach energię termiczną i elektryczną, jasno widać, że urządzenia oparte na IMT to przyszłość gospodarowania odpadami.

Pierwszym krokiem w transformacji brandu SMALLTHINGS była zmiana logotypu. Uwzględniała nie tylko aktualne trendy graficzne, ale także fakt, że firma zaczynała prowadzić działalność dwutorowo. Oprócz rozwijania, promocji i sprzedaży technologii IMT, SMALLTHINGS kontynuuje bowiem swoją działalność w obszarze IT. Jest to kompleksowa obsługa firm w obszarach systemów ERM i CRM – w tym zwłaszcza SAP.

Każdemu z obszarów przypisaliśmy charakterystyczny kolor – niebieski dla technologii IMT, magenta – dla obszaru IT. Podział ten znalazł odzwierciedlenie także w logotypie, którego stworzyliśmy trzy wersje. Oprócz dwóch zawierające wspomniane kolory przygotowaliśmy także wersję uniwersalną, bazującą na czerni. W zależności od tego, czy SMALLTHINGS komunikuje się z otoczeniem jako dostawca IMT, konsultanci SAP czy też ogólnie jako stanowiąca całość firma, może wykorzystywać stosowną wersję identyfikacji.