Mówią, że są czwartą władzą. Aktualnie współdzielą już koronę z internetem. Media - to w nich czujemy się jak ryba w wodzie!
Media Relations a Public Relations
Relacje z mediami to jeden z ważniejszych, jeśli nie najważniejszy obszar działania PR. Pozytywny obraz firmy, produktów, usług i osób zapewniają dobrą komunikację i reputację. Budują prestiż. Spójna komunikacja z otoczeniem – mediami, partnerami oraz Klientami daje najlepsze efekty. A My potrafimy ją stworzyć!
Wierzymy w relacje
Wśród nas są profesjonaliści, którzy skutecznie i długofalowo współpracują z mediami i budują wizerunek naszych Klientów, ich marek oraz produktów. Wierzymy w relacje, a te dobrze prowadzone z mediami pozwalają ukształtować pożądany obraz oraz zwiększyć rozpoznawalność. Bez względu na to, czy chodzi o markę, osobę czy instytucję. Ale bez obaw - współpraca z mediami jest ważna nie tylko dla wielkich korporacji i grubych ryb! Dotarcie przez media do potencjalnego odbiorcy i wzbudzenie w nim zaufania oraz przywiązania jest równie skuteczne dla mniejszych przedsiębiorstw. Reklama przestaje być jedynym skutecznym środkiem promocji – to media wywierają wpływ społeczny i nadal pozostają najbardziej wiarygodnym źródłem informacji.
Warto też zaznaczyć, że współpraca z mediami to nie reklama. Media relations to umiejętne zarządzanie informacją oraz relacyjność. A to nas właśnie wyróżnia. Rzetelnie i kreatywnie podchodzimy do rozmów z dziennikarzami. Jakość oraz częstotliwości kontaktów z nimi, jak i dostarczane przez nas materiały gwarantują merytoryczną współpracę. Dbamy o spójność przekazu, za pomocą odpowiednio dobranych mediów internetowych, tytułów prasowych oraz radiowych i telewizyjnych docieramy do odpowiednich odbiorców. Troszczymy się o wizerunek, opinie na temat Twojej firmy, jednocześnie nastawiając komunikaty na ważne dla Ciebie cele: sprzedażowe, wizerunkowe czy prestiżowe.
Plan oraz koncepcja dotarcia do mediów i wzbudzenie ich zainteresowania ważnymi dla Ciebie tematami to nasze zadanie!