fbpx

Bostik

W świecie Social Media trzeba być elastycznym jak trąba mamuta. Zmieniać kolory jak gekon. Wiązać uwagę odbiorców silnym klejem, posiadającym jednak odpowiednią domieszkę humoru. Ten autorski przepis zastosowaliśmy we współpracy z firmą Bostik – i miło nam stwierdzić, że zadziałał świetnie.

Obsługa social media / reklama / pr


Bostik to wiodący, globalny producent chemii budowlanej, zatrudniający obecnie ponad 6000 osób w 49 krajach na 5 kontynentach. Specjalizuje się w opracowywaniu i wytwarzaniu innowacyjnych rozwiązań do klejenia i uszczelniania. Od momentu powstania w 1889 roku, firma opatentowała ponad 9000 technologii.

Zadania powierzone XO MEDIA objęły kompleksowe prowadzenie polskiego profilu firmy oraz komunikację PR z krajowymi mediami.

2022

Celem naszych działań jest stałe zwiększanie medialnego zasięgu marki i jej rozpoznawalności, oraz kreowanie pozytywnego wizerunku Bostik.

Jak to robimy? Produkty Bostik to światowa ekstraklasa chemii budowlanej. Najwyższą jakość i innowacyjność powinny być odpowiednio przedstawione, dlatego postawiliśmy na dopracowane kreacje graficzne i chwytliwe, lekkie treści. Stosujemy prosty, luźny styl wypowiedzi, pokazując zalety produktów w codziennych sytuacjach. Niektórym materiałom nadajemy formę krótkich inspiracji graficzno-tekstowych, a innym – dłuższych treści dostępnych na firmowym blogu.

Efekty naszych działań to ponad 600 000 odsłon w płatnych kampaniach na portalu oraz ponad 300 udostępnień. Przede wszystkim jednak, dzięki dobrym efektom stale rozwijamy współpracę, która bardzo dobrze się... klei 😉